dilluns, d’agost 20, 2007

Fred o calor

Després d'un llarg periode sense postejar i per evitar el desterrament al què m'amenaçava la senyoreta Mitu he decidit tornar a escriure alguna cosa.
Com sabeu la majoria, el darrer més de Juny el meu company i jo vam esdevenir pares d'una nena que es diu Abril. I en aquests escassos dos mesos hem descobert que qualsevol que passi pel carrer es veu amb el dret d'opinar com ha d'anar vestida o tapada la criatura (a part dels desconeguts que quan et descuides ja l'estan tocant)
REIVINDIQUEM el nostre dret de pares de vestir i tapar la nostra nena com creiem
I PROMETO (i si no és així us deixo que em pegueu la gran bronca) que d'aquí a uns anys no faré el mateix amb els més joves
Posted by Picasa

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Visca, visca!!! Benvinguda a la comunitat blocaire!!! (ja t'esborraré de la llista negra... :-)
No vols dir que aquesta nena no te fred??? Jo diria que la porteu molt destapada... Per cert, li haurieu de posar aquell vestidet de blondes tant maco... Je, je, je...

Carme ha dit...

A mi sempre m'ha fet ràbia les dones (més aviat grans) que et pessiguen les galtes quan ets peque... per què ho fan???

KidNova ha dit...

He mirat el avís de publicació 2 vegades, ETaca publica algo al blog? no pot ser, l'adreça no està bé, deu ser algú altre...doncs no, les amenaçes mituaires han fet efecte!

Si a valtros que us ha nascut pel "bon temps" us atablen imagina't a naltros que naixerà pel novembre!! Ja m'estic preparant la cara de mala hostia quant em toquin la xiqueta, també penso llençar algun moc tipus: "doncs la teva filla/neta, que acabo de veure, portava el melic i la regatera a l'aire avore si s'encostiparà!!"

McTutacara ha dit...

Jajaja!! Hi ha molta gent que opina, sense pensar gaire, ho diuen i ja està. Però, la majoria de vegades, el que passa, és que aquells i aquelles que més opinen són els que haurien de callar més... Lo millor és tallar-los/les amb alguna cosa de les que fan callar de cop, sense perdre el respecte, eh?