dilluns, de desembre 04, 2006

Tardor "romancera"

Finalment sembla que ja ens ha arribat la tardor, perquè feia uns dies que els arbres en lloc de perdre les fulles ens brotaven.
I aquí us ensenyo el meu arbre preferit del jardí, un "acer palmatum" que vam comprar ara fa uns dos anys conseqüència d'una estada de cap de setmana a Barcelona.... vam anar a uns cinemes al carrer Muntaner (em sembla..) on fan pel.lícules "alternatives" i alguna "il.luminada" va proposar de veure un "flim"oriental on els protagonistes es passaven 2 hores caminant lligats.... quan erem a la meitat els meus acompanyants (dels quals no en diré el nom) ja dormien com uns troncs i després d'haver pegat uns quants cops de colze sense cap resultat vaig acabar de veure la pel.licula sola. Les imatges eren molt maques, ja que els paisatges japonesos eren plens d'àcers, llavors vaig decidir que jo en volia un (tot i que el clima potser no és el més addient).
Ara esperem que amb el super pla urbanístic del nostre poble no ens el prenguin Posted by Picasa

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt "fauve" aquest "acer palmatum", no m'extranya que sigui el teu preferit. Espero que lo de palmatum no li vingui perquè sigui un arbre una mica precari.

Anel