dimecres, de novembre 15, 2006

Monocrom

Com cada any, en aquestes dates al meu centre s'organitza una mena de concurs per fer la postal de Nadal que posteriorment es reparteix als pare i entitats.
El nostre departament és l'encarregat de repartir les làmines i explicar el que s'ha de fer. Avui doncs en un grup de primer els hi he llegit la gran "parrafada" fins que he arribat al punt crucial "com que publicar una imatge és car, un dels requisits indispensables del vostre dibuix o pintura és que sigui D'UN SOL COLOR, alguna pregunta..." ...silenci... "doncs comenceu" i llavors em ve un nen "senyu, senyu.. i si ho faig VERD I VERMELL?" mentre de reüll veig com una nena comença amb retoladors blaus i verds ........!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????
I penso "aquest és el grup bo, què em trobaré als altres quatre" Posted by Picasa

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi puc participar jo??? He pensat que ho faré amb tots els colors, i com que sumats tots fan el blanc (per tant, entra dins les bases de la convocatòria), doncs us sortirà súper barat d'imprimir!!! Què et sembla la meva idea??? :-))

KidNova ha dit...

El problema es que doneu masses pistes, si el dibuix ha de ser en blanc i negre doncs al primer nen que agafi un llapis de color cop de borrador al cap, que un vol agafar el platidecors, colleja al canto. Aquest sistema va ser usat amb nosaltres i no va anar tant malament.
A aquest mètode pedagògic l’anomeno "hostialcanto" usat ja en temps immemorials

Anònim ha dit...

Je,je, això passa quan els "pupilos" porten el material, com que no escolten s'equivoquen. A mi tret d'un moret ningú em porta re de re.
És molt fort, l'únic que vol dibuixar i pintar i ni papa de català ni de l'idioma de l'imperi com no sigui l'otomà.

Anel

Carme ha dit...

Santa paciència!!! Ara, q jo no sé si seria capaç de fer un dibuix utilitzant un sol color... Ben mirat, ha de ser xungo!!!

Anònim ha dit...

bon comencament