dimarts, d’octubre 02, 2007

Tinc un casc....


Tinc un casc...


i molts us preguntareu? perquè, si no tens, no has tingut i no tindràs mai una moto? i posats a explicar intimitats... ni una bicicleta en tots aquests 38 anys de vida (sort de les dels Cisteró que sinò ni anar-hi sabria..) que el pare d'una servidora tenia mania a les motos i per assossiació a les bicicletes
Doncs, en una famosa botiga (no direm noms que fa lleig) me'n van regalar un, va ser casaualitat però és curiós com moltes vegades anem a comprar a botigues o per correu per un regal que és moltes vegades inútil i acaba fent nosa en un armari o calaix. Ara mateix recordo un forn que quan el veies a la fotografia (i evidenment ningú veu la lletra petita on posa les mides) feia el "pego" però arribava a casa i semblava de "fireta".... que se'n deu haver fet? .....
Tinc un casc...... el podria fer servir de torreta, que amb els crissantems hi queda molt bé, no us sembla?



3 comentaris:

KidNova ha dit...

Si no el vols firma'l i posa'l a l'Ebay, segur que algun frikós t'el compra, el 20% de comisió per a mi eh?

Anònim ha dit...

Ei Germana!
El forn me'l vas regalar a mi!!!!
Crec que no l'he fet servir mai, però, es clar, un regal és un regal i amb la meva mania que tinc de no llençar res...Crec que tinc un problema...
Ah! jo també estaré eternament agraïda a les bicicletes dels cisterós, gracies a elles vaig apendre a anar-hi i durant el meu any d'erasmus em va fer molt de servei.

mitaca

Anònim ha dit...

Aquest casc té l'avantatge que no es pansirà, pots regarlo, és d'interior i d'exterior, les orugues no podran menjar-ni per molt que ho intentin, no necessita fems, podes ni altres tasques que impliquin la paraula treballar (no sigui que et traumatitzis)....en resum, amb aquest aparell no cal treballar perquè faci goig, quina sort!!!!