dimarts, d’octubre 17, 2006

3 a 1

L'any passat em va agafar una certa afició (d'alló més extranya en una heroïna galàctica com jo) a mirar partits de futbol....(del barça, que per començar ja n'hi havia prou). L'esmentada dèria va deixar perplex a familiars, amics i d'altres, fins arribar al punt que el meu pare em trucava expressament i amb "maldad i alevosia" a les tantes de la nit per saber els resultats dels partits. Creia, amb aquest interval estiuenc, que aquesta taca (mai més ben dit...) en el meu historial ja s'havia dissipat, doncs NO! Aquesta tarda al sortir de l'aula m'han aturat uns alumnes de 3r i he fet una porra pel partit Barça-Madrid del dissabte, i és que no sé dir que no. Posted by Picasa

5 comentaris:

Piscu ha dit...

Ja saps que et tocarà a partir d'ara!!! Si guanyes la porra hauras de pagar-te alguna cosa.

Suposo que has posat que guanya el Barça!!!!!

KidNova ha dit...

Per cert podríem quedar el bloggers per a veure el Madrid Barça no?

A veure quí té el plus? Que jo porto les olives.

Erola ha dit...

Doncs Alan, a mi això em sembla una bona idea, jo porto la cervesilla, si voleu!
erola

Anònim ha dit...

Ja ho has vist el que ens ha fet el Chelsi i l'arbitrutxo,no? A patir,que si no es posen les piles no serem caps de serie.

Anel.

etaca ha dit...

Amb la ràbia que fa aquell Mourinho..